Vsezadom.si

Brezplačna pomoč in svetovanje
info@vsezadom.si
Vsak delavnik od 9.00 do 15.00

Vračilo blaga

Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga

1. Potrošnik ima pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči (na kontaktni e-naslov info@vsezadom.si), da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga. Blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 30 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa).
Prejeto blago mora vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik.
Vračilo vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Vračilo kupnine kupcu se izvede z nakazilom na njegov transakcijski račun, razen če potrošnik izrecno zahteva vračilo kot ga je uporabil potrošnik. Potrošnik zaradi vračil ne nosi stroškov.

Vrnitev prejetega blaga podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.

Postopek vračila blaga

- vrnite celoten izdelek in ne morebiti posamičen del v originalni embalaži,

- priložite originalni račun,
 
- pravilno in v celoti izpolnite Obrazec za vračilo/reklamacijo blaga,
 
- naslov za vračilo blaga prodajalcu je E-Mreža d.o.o., Stegne 31, 1000 Ljubljana,

- stroške pošiljanja krije pošiljatelj.

Družba ne prevzema odgovornosti za poškodovanje ali izgubo izdelkov med vračilom.

2. Vračilo izdelkov prejetih kot nagrada

V primeru, da je vsaj en izdelek v naročilu naročen po redni poti in redni ceni in vsaj en izdelek v istem naročilu pridobljen npr. kot nagrada, bonus ob naročilu ali sicer brezplačno (promocijsko), se takšnega naročenega izdelka ne more vračati / zavračati ali zahtevati kakršnakoli vračila / povračila / odškodnine ali imeti zahtevke iz naslova dobave brezplačnega izdelka.

3. Reklamacijske napake na izdelku

Odgovornost družbe za napako na izdelku velja le za izdelke s skrito napako, ki ni bila vidna kupcu ob prevzemu izdelka. Pravico do popravila ali zamenjave izdelka z odkrito napako ima izključno kupec izdelka.
Možnost vračila ali zamenjave izdelka ne velja za izdelke poškodovane med prevozom, za katere je dolžnost kupca, da z njimi sooči prevoznika ob prevzemu izdelka, poškodovanje izdelkov zaradi nevestnega ravnanja ali zaradi nespoštovanja navodil za uporabo oziroma zaradi neoobičajne uporabe.

Izdelek se vrača na stroške kupca. Družba na podlagi pregleda in eventualnega testiranja izdelka ugotavlja utemeljenost reklamacije ter odloči o zamenjavi ali popravilu izdelka.
V primeru ugotovljene dejanske napake na izdelku za katero je odgovorna družba in je ugotovljena potreba po popravilu ali zamenjavi produkta, se kupcu povrnejo tudi stroški vračila izdelka v družbo.
 

Vaša košarica je prazna.